Otse põhisisu juurde

Jacqueline Pascarl "Kord olin ma printsess"

http://www.rahvaraamat.ee/images/products/000/018/518/thumbnails/view/a12f1e485fec646bf3fb4316596a5af8a996656c/kord-olin-ma-printsess.jpg
Selles autobiograafilises teoses kirjeldab Jacqueline Pascarl oma vägivaldset lapsepõlve Austraalias, kohtumist noormehega, kes osutus Malaisia printsiks. Veel on juttu nende abielust Malaisias ja tema elust marmorpalees. Printsess oli välismaailmast täielikult eraldatud. Printsessi alandab, vägistab ja peksab pidevalt tema abikaasa. Lõpuks ühe puhkuse ajal Austraaliasse põgeneb printsess koos lastega. Toimuvad lõputud kohtuprotsessid laste hooldusõiguse üle. Ükskord, laste külastuspäeval, röövib isa salaja lapsed. Jacqueline võitleb igati oma laste eest aga tal ei lasta lastega kohtuda.

Kui kirjanik, Jacqueline Pascarl suudab lugejaid panna mõtlema lähisuhtes vägivalla all kannatajate abipalvetele, mis tihti sõnadesse ei jõuagi, on tema sõnade panus tohutu. Olles oma lapsed kaotanud, pühendus ta heategevusele, aitamaks teisi, kes on sattunud vägivalla ohvriks.

Raamatuid samal teemal:
  • Zana Muhsen "Müüdud: tänapäeva orjuselugu"
  • Carmen Bin Ladin "Läbitungimatu kuningriik: minu elu Saudi Araabias"
  • Hameeda Lakho "Nähtamatud trellid: Pakistani päritolu hollandlanna jutustus tema noorusest kahe kultuuri vahel ja kohtumisest surnuks peetud emaga"
  • Betty Mahmoody "Ainult koos tütrega"
  • Latifa "Röövitud nägu: kahekümneaastasena Kabulis"
  • Helle Amin "Taaskohtumine kõrbes: ma panin kaalule kõik, et jälle oma lapsi näha"
  • Donya Al-Nahi "Lapsi ei võta minult keegi: dramaatiline lugu ühe ema otsusekindlusest saaada tagasi röövitud tütar ja poeg"
Soovitab Evi

Kommentaarid