Otse põhisisu juurde

Parimad raamatud 2014: elulood, mälestused, biograafiad

Meie töötajate raamatusoovitused 2014. aastal ilmunud elulugude, mälestuste, biograafiate hulgast:
http://www.rahvaraamat.ee/images/products/000/654/294/thumbnails/big/aafb36d5b630cba25c86ce6a5b960ec3d30b9063/e-raamat-rindeoperaator-ivar-heinmaa.JPG
Rait Avestik "Kütkestaja: näitleja Einari Koppel"
"Ilmumisajaks küll 2013 lõpp, meile tuli alles detsembris, seega selle aasta lugemine. Põhjalik vaade Eesti teatri 1960ndate ja 1970ndate ühe tuntuma ja armastatuma näitleja ellu ja loomingusse. Illustreeritud paljude fotodega tema näitlejatöödest. Igati sobilik teatrihuvilisele."






Tiit Lääne "Läksime vaid korraks"
"Lood eestlastest, kes olid sunnitud sõja ja represseerimiste eest põgenema laia maailma. Vaatamata sellele, et lahkuti kiirustades ja tihti ka pagasita, suutsid enamused neist saada võõrsil hea hariduse ja rahuldustpakkuva elujärje."


http://www.rahvaraamat.ee/images/products/000/654/294/thumbnails/big/aafb36d5b630cba25c86ce6a5b960ec3d30b9063/e-raamat-rindeoperaator-ivar-heinmaa.JPGMadis Jürgen "Rindeoperaator Ivar Heinmaa: kus põrgus sa jälle käisid?"
"Adrenaliinikütist tipptasemel ajakirjanik-operaator Ivar Heinmaa lendab mööda maailma ringi ning filmib peamiselt sõjakoledusi, katastroofe, tragöödiaid. Vihkab lendamist ent pikemat aega kodus viibides muutub rahutuks. Raamatus on lisaks Ivari enda läbielatule ka mõttekatkeid ja arvamusavaldusi tema naiselt. Vaatamata arvukatele sõjareportaažidele ei jää peale raamatu lugemist sünget tunnet. Kirjutatud Madis Jürgenlikult hea huumoriga."




Zlatan Ibrahimovic "Mina, Zlatan"
"Soovitaks seda raamatut ka neile, keda jalgpall üldse ei huvita, kuid soovivad inspireerivat lugemist. Jugoslaavia sisserändaja poeg Rootsis, hüperaktiivne poiss getost, kes jalgpallitrenni jõudmiseks kasvõi varastab jalgratta- nii võiks kirjeldada noort Zlatanit. Läbi elu uskumatu tahtejõuga, konfliktne individualist. Raamatus on Zlatani elu ja areng läbi tema enda silmade, jõudmine Rootsi noortekoondisest jalgpallimaailma tippu, kuulsatest tippjalgpalliklubide treeneritest, kaasmängijatest ja perekonnast."

http://www.rahvaraamat.ee/images/products/000/532/234/thumbnails/big/b6468cb014acc5b233844f6d9ca505a80681e971/leida-rammo-v%C3%A4rvilised-maailmad.jpg
Eike Värk "Leida Rammo värvilised maailmad"
"Kõrges vanuses aga endiselt ergas ja teotahteline armastatud näitleja räägib oma elust, rollidest ja kõigest sellest, mis teda ikka toimekana hoiab."









Solomon Northup "12 aastat orjana"
"Solomon Northupi jutustus sellest, kuidas ta 1841. aastal Washingtonis rööviti, orjaks müüdi ja 12 aastat hiljem, pärast meeleheitlikku võitlust ellujäämise nimel, ühest puuvillaistandusest vabastati. Sellest samuti valminud film, mis võitis parima filmi „Oscari”."
Raamatust "12 aastat orjana" on Evi kirjutanud ka tutvustuse, mis asub siin.

Thomas Sjöberg "Ingmar Bergman : armastus, seks ja truudusetus"
"Huvitav ja vastuoluline inimene. Hästi isekas, kohati nagu süüdimatu, eraelu suhtes ja seda eraelu ongi rohkem näidatud selles raamatus. Suhted vanemate ja naistega, hea raamat."
"Elulooraamat, aga mitte nii kergelt loetav kui eestlaste elulood, mis on viimastel aastatel ilmunud."
Urve kirjutatud raamatusoovitust on võimalik lugeda siin.

Graham Webb "Pudelist välja"
"Näide sellest kuidas suure tahtjõuga võib saada „ajalehepoisist miljonäriks”. Peale 15 aastaselt koolist väljalangemist hakkab ta ema õhutusel tööle juuksuri õpilasena. Julge pealehakkamine ja järjekindlus viib sihile ning temast saab kogu maailmas tuntud ilutööstuse ärimees."

http://www.rahvaraamat.ee/images/products/000/610/256/thumbnails/view/9c28924ad44451778c87b5822b29e8c10a3a9f32/tove-jansson-tee-t%C3%B6%C3%B6d-ja-armasta.jpg
Tuula Koupalainen "Tove Jansson. Tee tööd ja armasta"
"Asetub kindlalt minu lemmikute listi Tove Janssoni "Suveraamatu" kõrvale. Sisaldab hulgaliselt infot Tove Janssoni erinevatest tegevusaladest, tema eraelust, Muumitrollide sünniloost jne."

Kommentaarid

  1. Olen Deivi Rakvere linnast, ma pühendan oma aega siin, kuna lubasin ma proua Elizabetti, kes juhtub olema Elizabetti laenupakkuja veebilaenuandja ja ma palvetan ALLAHi eest, et ta näeks minu postitust üheks sellest päevast .

     Mõned kuud tagasi nägin ma nimega Arnah naist avaldatud kommentaari ja selle, kuidas ta on pettunud, küsides temalt, kuidas dr James Mowat küsis veebipõhist laenu, enne kui ALLAH suunatas teda Elizabetti ja Elizabethi kätt lahkuma ilma stressita 20 000 eurot. palun ärge pöörduge Dr James Mowat'i poole e-posti teel: jamesmowatloanfirm@gmail.com, et vältida kelmuse ohvriks langemist.

    Otsustasin pöörduda Arnahiga, et kinnitada, kas see on tõsi ja palun suunake mind, kuidas saada proua Elizabetti laenu, ta ütles mulle, et võtke ühendust proua Elizabetti, ning nõudisin, et ta peaks palun öelge mulle protsessi ja kriteeriumid, mida ta ütles, et see on proua Elizabetti laenude taotlemiseks väga lihtne, pean vaid temaga ühendust võtma, täitma taotlusvormi saatma tagasi, saatma minu isikutunnistuse skannitud koopia, seejärel registreeruma ettevõttes, mille järel ma saan oma laenu . siis ma küsisin, kas see on, kuidas sa oma laenu said? Ta vastas, et see oli kõik, mida ta tegi, see oli väga üllatav.

     Ma võttis ühendust Elizabettiga ja ma järgisin hoolikalt juhiseid õnneks, et ma täitsin oma nõudeid ja minu laen kiideti edukalt heaks, kuid enne laenu viimist minu kontole paluti mul lubada jagada proua Elizabetti hea uudiseid ja see on miks te täna seda postitust näete. minu suurimat üllatust sain 20 000 euro suuruse hoiatuse. Nii et ma soovitan igaüks, kes otsib usaldusväärset allikat, et saada laenu, et pöörduda pr Elizabetti e-posti teel: elizabethchristopherloan@gmail.com turvalise laenu saamiseks võite minuga minu e-kirjaga ühendust võtta : devinairf128@gmail.com või võite ka Arnahiga ühendust võtta aadressil arnahnana01@gmail.com. Ma arvan, et üks hea käik väärib teist.

    VastaKustuta
  2. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.com
    dan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    VastaKustuta

Postita kommentaar