Otse põhisisu juurde

Kristi Rebane "Suhteliselt kehvad lood"

 

Eesti tuntuimale kalambuuride kuningannale Keiti Vilmsile on tekkinud tõsine konkurent. Täiesti üllatavalt on võimalik kirjutada terve raamatutäis sõnamängulisi nalju lörri läinud suhetest. Tegemist on kõrgema taseme kalambuuridega, kus sõnade mitmetähenduslikkust on oskuslikult ära kasutatud nt burxiputka kutt ütles, et olen norm pihv, valgustipoemüüjaga läksin pimekohtingule, kellassepaga tiksusime hommikuni, tõlkijaga toimetasime enamasti kehakeeles jne. 
Miks ei klappinud kiropraktiku, jalgratturi, influenceri, lauluõpetaja ja sõjaväelasega ning paljude teistega loe raamatust ise. Taskurätik võta ka kõrvale, sest naerda saab pisarateni! 

Stiilinäide ka:

"Enne seda kustus suhe elektrikuga, 

kuna särts oli ära kadunud ja me lihtsalt polnud enam teineteise masti.

Viimases faasis polevat ma pakkunud talle üldse pinget

ja nii tuli tal hakata uusi kontakte otsima, 

et maandust leida.

Mina ei läinud sellest teadmisest põlema, 

saades hoopis positiivse laengu. 

Lambist sain talt aga nüüd sõnumi- ta tundvat meie vahel endiselt sädet. 

Selle vooluga ma kaasa ei lähe."

Kristi Rebane on eelnevalt kirjutanud mitu noorsooromaani: "Minu oma" (2009), "1/2 e. terve" (2013), "Aitäh elu eest" (2016).

Kommentaarid