
Raamatust saab ülevaate teenusedisaini olemusest ja põgusalt on käsitletud mõnda meetodit, mida on võimalik ka endal proovida, näiteks kliendi teekonna koostamine, puutepunktide leidmine ning kirjeldatud on ka persoonade ja empaatiakaardi tegemise sisu ja kasulikkust. Rõhutatud on seda kuivõrd vajalik on teenusedisaini puhul rääkida inimestega (klientidega) otse, neid intervjueerida, esitada miks-küsimusi ning püüda saada võimalikult erinevate kliendirühmade arvamusi. Ise ei tohiks kunagi liiga palju eeldada, sest isegi kogu oma empaatiavõimet rakendades, ei saa siiski täpselt teada, kuidas on kõndida teise inimese kingades. Hiljuti kuulsin ka tabavat ütlust, et eeldamine on ebaõnnestumiste ema. Teenusedisaini puhul on oluline mainida, et see on meeskonnatöö ja eriti hea kui sinna on kaasatud võimalikult erinevaid osapooli, et näha kogu pilti laiemalt. Raamat annab teenusedisaini olemusest arusaamiseks hea ülevaate ning selles on toodud ka palju näiteid, mis muudab lugemise eriti põnevaks.
Kommentaarid
Postita kommentaar