Otse põhisisu juurde

Epp Petrone "Kas süda on ümmargune"

Epp Petrone on endale praeguseks nime teinud paljude raamatutega. Kõige tuntum on nendest "Minu Ameerika" I ja II osa, kuid ka lasteraamatud ja artiklid ajakirjades pole vähem olulised.

Suvel ilmus reisiraamatu "Kas süda on ümmargune" I osa. Selle romaani pealkiri võiks vabalt olla ka "Minu maailm", kuna ta rändab tõesti peaaegu kogu maailmas. Epp hüppab turvalisest elust täielikku tundmatusse ja läheb koos väga erilise ja imeliku inimesega, ehtekaupmehe, "metsjeesuse" Harryga laia maailma. Oma rännakutel koos Harryga kohtus ta väga paljude huvitavate inimestega, kes teda mõjutasid ja kujundasid. Kümme aastat hiljem läheb ta koos oma mehe ja kahe lapsega uuesti samadesse kohtadesse, kohtub samade inimestega, kes tema jaoks sel kaugel ajal olulised olid. Oma jutustustes on Petrone väga aus ja avameelne. "Pean olema aus ja rääkima ära selle loo, millest ükski mu varasem artikkel ei räägi. Miks ja kuidas ma neil reisidel käisin? Võib-olla suudan ma kirjutamise käigus leida vastused küsimustele, mis minevikus lahendamata jäid, lootsin ma."

Raamatus põimuvad reaalsus, mäletamine ja isiksuse muutumine ajas keeruliseks väga haaravaks tervikuks. Kindlasti on käesolev romaan Epp Petrone kõige parem tekst.

Soovitab Anne

Kommentaarid