Otse põhisisu juurde

Virve Saar "Mehed ja Hingemaastikud"

Nagu kunagi Erni Kase “Leikude” ilmumise aegu selle küla elanikel, on nüüd põnevad päevad Vinni inimestel. Tulevastele põlvedele on salvestatud hetk 21. sajandi alguse Vinnist, ümbrusest ja tema inimestest. Seda seetõttu, et oma esimese romaani sai valmis maalikunstnik Virve Saar, kes Rakvere kunstiskeenel juba ammune tegija, kuid nüüd otsustas uurida ka enda kirjasõnas väljendamist. Raamat kujutab endast autori elus pöördelise aja pildistust, oma tee, ameti ja uute sõprade otsimist. Samas pakub ka mõtisklusainet: kuidas käituksid Sina? Mis on tähtis ühe keskealise naise elus?
Virve Saare maalidega saate tutvuda: https://www.virvesaar.ee/
Virve Saar kirjutab enda maalidest nõnda: "Olen tegutsenud maastiku maalijana alates 1982.a. kui alustasin kunsti õpinguid Tartu kujutava kunsti kaugõppekursusel, mille lõpetasin 1991.a. Lembit Saartsi õpilasena. Olen esinenud ühisnäitustel Rakvere Galeriis ja ka mõned personaalnäitused on olnud. Tehnikatest olen algselt viljelenud õlimaali tehnikat, hiljem on loodud üks sari akvarelle, viimasel ajal olen hakanud kasutama akrüülvärve.
Olen hakanud oma loodusmaale nimetama hingemaastikeks, sest need on maalitud avali hingega, kuna loodus pakub mulle tohutult inspiratsiooni. Ma olen maalimist õppinud otse looduses. Minu loodusmaalid on laetud emotsioonidega."


Soovitab: Leelo

Kommentaarid